Om ibalance
Ibalance rådgiver om ergonomi og arbejdsmiljø på kontorarbejdspladser. Men ikke helt som I kender det. Vi lærer nemlig jer hvordan I selv kan skabe de bedste arbejdsbetingelser – uafhængigt af sådan nogle som os. Vores speciale er at få mennesker til at trives med mange timer foran computeren. Vi lærer jer hvordan I implementerer nye vaner og mønstre – strategier, metoder og værktøjer – der virker i virkelighedens verden, når der er travlt og alting ikke er ’perfekt’.
Jeg har haft problemer i årevis. Har brugt 1000 vis af kroner på behandlinger. Jeg er blevet hjulpet af jer! Meget sjælendt ondt nu, og ved hvad der skal til hvis det sker. Min arbejdsplads slipper for at have mig på sygemelding ofte. Fantastisk!Medarbejder, Rødovre kommune
Vi er
Specialiseret i virksomheder, der servicerer, udvikler og administrerer i offentligt og privat regi. Vi underviser på kurser og rådgiver 1:1. Og vi holder workshops og foredrag og peptalks.
Vi elsker at hjælpe
- Virksomheder, der vil have et fleksibelt alternativ til traditionel ergonomisk rådgivning
- Virksomheder der er villige til at gå nye veje for at skabe et godt kontorarbejdsmiljø
- Virksomheder som har store ambitioner men begrænset budget
- Medarbejdere, der drømmer om at kunne passe deres arbejde ved computeren og gøre hvad de vil uden at få ondt i kroppen af det
- Medarbejdere som er interesserede i at gå nye veje for at få velvære og effektivitet ved computeren til at passe sammen
Vi har set lidt af hvert og trækker på praktisk erfaring fra virksomheder spredt ud over Danmark. Vi har fulgt den enkelte medarbejder i næsten alle afskygninger af administrativ sagsbehandling, ekspedition, servicering til en hel kommunes ansatte i hjemmeplejen, betjente i styrelser og kundeservicering i callcentre.
Vi har undervist og rådgivet da der var økonomisk opgang og nedgang, medgang og modgang . Vi har rådgivet virksomheder i alle størrelser i efterhånden mange år.
Hvorfor mødte jeg ikke jer for 20 år siden? Jeg har fået meget ud af det her. Det behøver jo ikke være så indviklet. Tak!Medarbejder, SKAT